Opublikowano 3 sierpnia 2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO
Zamawiający: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, zaprasza do składania ofert na:
Przygotowanie wymaganej dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursu nr RPOWM/2.2/1/2012 ogłoszonego przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych dla urzędów gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego oraz Biura Związku Gmin Regionu Płockiego (projekt partnerski).
Przedmiot zamówienia:
- Opracowanie i wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz na rzecz Zamawiającego:
- wniosku o dofinansowanie oraz załączników do wniosku o dofinansowanie (jeżeli dotyczą) określonych w § 14 Regulaminu konkursu nr RPOWM/2.2/1/2012 w ramach Działania 2.2 „Rozwój e-usług” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
- studium wykonalności (także w wersji elektronicznej),
- wymaganej dokumentacji technicznej
dla Urzędów gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego oraz Biura Związku Gmin Regionu Płockiego.
W ramach czynności Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania pełnej dokumentacji załączników obligatoryjnych do załączenia do wniosku aplikacyjnego, których dostarczenie lub dostarczenie danych do ich sporządzenia leży wyłącznie po stronie Zamawiającego w procesie aplikowania o dofinansowanie.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację aplikacyjną określoną w pkt 1 zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dokumentami programowymi i wytycznymi w ramach przepisów prawa oraz programów funduszy europejskich.
- Wykonawca zobowiązuje się do monitorowania postępu prac, w tym podejmowania działań zmierzających do wypełnienia wymogów Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych na każdym etapie oceny wniosku o dofinansowanie (oceny formalnej i merytorycznej).
- Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentacji uwzględniającej środki odwoławcze zgodnie z aktualną procedurą odwoławczą dla wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013.
- W ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi metodologię oraz harmonogram wykonania umowy obejmujący swym zakresem m.in. przeprowadzenie ankietowej analizy potrzeb w urzędach partnerów oraz u lidera, stworzenie koncepcji projektu oraz podpisanie z partnerami oraz liderem protokołów uzgodnień.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie uzależnione od ostatecznej liczby partnerów biorących udział w projekcie.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone jako iloczyn liczby partnerów uczestniczących w projekcie oraz oferowanej ceny jednostkowej brutto za przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla jednego uczestnika projektu.
- Za wykonane czynności Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie płatne w trzech ratach:
- Pierwsza rata płatna w wysokości 30% wynagrodzenia brutto płatna po odebraniu protokolarnym dokumentów, o których mowa w pkt 1 w terminie 30 od daty wystawienia faktury VAT,
- Druga rata w wysokości 30% wynagrodzenia brutto płatna po pozytywnej ocenie formalnej dokumentów, o których mowa w pkt 1 w terminie 30 dni od wystawienia faktury VAT,
- Trzecia rata w wysokości 40% wynagrodzenia brutto płatna po pozytywnej decyzji o przyznaniu dotacji na dofinansowanie projektu, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
Termin składania ofert – do dnia 9 sierpnia 2012 r. do godz. 12.00
Forma i miejsce składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu oferty w siebie Biura Związku Gmin Regionu Płockiego, ul Zglenickiego 42, 09-411 Płock, bud. S, pok. nr 5.
- Ofertę należy umieścić w kopercie, która powinna posiadać oznaczenia:
Przygotowanie wymaganej dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursu nr RPOWM/2.2/1/2012 ogłoszonego przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych dla urzędów gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego oraz Biura Związku Gmin Regionu Płockiego (projekt partnerski).
Nie otwierać przed dniem 9 sierpnia 2012 do godz. 12.00
Termin realizacji zamówienia: 17 września 2012 r.
Warunek udziału w postępowaniu: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej do projektów z zakresu społeczeństwa informatycznego, które otrzymały dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wymaga się, aby projekty te realizowane były na obszarze minimum 5 gmin, w tym minimum jeden projekt o wartości co najmniej 5 mln zł netto.
Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz oferty, z podpisem i pieczęcią osoby/ osób uprawnionych.
- Wykaz usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Kryterium oceny ofert: cena 100%.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą są:
Małgorzata Nawrocka – tel: 24 366 03 01.