Przedmiotem zamówienia jest opracowanie diagnozy kondycji i SYSTEMU MONITOROWANIA POZIOMU SATYSFAKCJI KLIENTÓW dla trzynastu jednostek samorządu terytorialnego zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Stara Biała, Staroźreby, Bielsk, Bulkowo, Bodzanów, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Łąck, Gąbin, Wyszogród, Płock w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP" realizowanego w ramach Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pliki do pobrania