sobota
- Edwarda
- Marleny
- Seweryna
/* */
Szukaj w serwisie
Informacja o zakończeniu Etapu I zadania „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”
Związek Gmin Regionu Płockiego Informuje o zakończeniu realizacji Etapu I zadania pn. ,,Usuwanie i unieszkodliwiane wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”. Zakres prac obejmował odbiór, demontaż, załadunek, transport do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie, pokryć dachowych, płyt stanowiących osłonę balkonów i innych elementów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie Gminy – Miasta Płocka. Zadanie zostało zrealizowane przy udziale środków własnych budżetu Gminy - Miasta Płocka oraz pozyskanego dofinansowania w kwocie 49 980,00 zł z Wojewódzkiego Fundusz Ochrony środowiska Gospodarki Wodnej w Warszawie.
W ramach realizacji Etapu I zdemontowano, odebrano i przekazano do unieszkodliwienia 71,40 ton odpadów azbestowych pochodzących z 46 nieruchomości z terenu Gminy – Miasta Płocka.
Celem przedsięwzięcia jest ograniczenie negatywnego wpływu azbestu na zdrowie mieszkańców oraz środowisko naturalne poprzez bezpieczne usunie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
ETAP II – Nabór wniosków
Przypominamy właścicielom i użytkownikom nieruchomości z terenu Gminy – Miasta Płock, na którzy znajdują się elementy wykonane z azbestu o możliwości złożenia wniosku do Etapu II zadania dotyczącego na bezpłatnego demontażu, odbioru i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
Szczegółowe informacje można uzyskać :
Zapraszamy mieszkańców do udziału w Etapie II i kontynuowania działań służących poprawie jakości życia w naszym regionie.
