Podpisanie umowy na dofinansowanie zadania pn. „Usuwanie
i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”

W dniu 28 sierpnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym odbyło się uroczyste podpisanie umowy pomiędzy Związkiem Gmin Regionu Płockiego, a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

W imieniu Związku Gmin Regionu Płockiego podpisy na dokumencie złożyli:

  • Pan Krzysztof Jadczak – Wiceprzewodniczący Zarządu,
  • Pan Sławomir Wawrzyński – Członek Zarządu,
  • Pani Beata Łapiak – Główny Księgowy.

 

Natomiast Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie reprezentował

  • Pan Zbigniew Deptuła – Prezes Zarządu.

Przedmiotem umowy jest przyznanie dofinansowania w wysokości 49 980 zł na realizację zadania pn.:
„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”.

Dzięki uzyskanemu wsparciu finansowemu zostanie zrealizowany Etap I przedsięwzięcia, obejmujący bezpieczne usunięcie oraz przekazanie do unieszkodliwienia 71,40 Mg wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy – Miasta Płocka.

Realizacja ww. zadania  stanowi istotny krok w kierunku poprawy stanu środowiska naturalnego, a także podniesienia poziomu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców.