sobota
- Edwarda
- Marleny
- Seweryna
/* */
Szukaj w serwisie

„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego” polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi w zakresie demontażu, odbioru, czasowego magazynowania, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z zabudowań indywidualnych i wspólnot mieszkaniowych z terenu Gminy-Miasta Płock.
Zadanie „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego” dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu ,,Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego” w formie dotacji, w kwocie 49 980,00 zł.”
Cel programu
Wykonawca
Logistyka Odpadów- Realizacje Sp. z o.o.
ul. Szklana 20
43-300 Bielsko-Biała
Termin realizacji umowy
Termin i zakres realizacji umowy został podzielony na dwa etapy tj. (Etap I, Etap II).
Etap I – nie dłuższy niż do 29 sierpnia 2025r.
Etap II – nie dłuższy niż do 17 listopada 2025r.
Zakres umowy obejmuje:
Zamawiający sukcesywnie wskazywać będzie Wykonawcy w czasie trwania umowy budynki, które zostaną objęte w/w usługą.
Przedmiot zamówienia finansowany jest:
W czasie realizacji zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego” ilość wyrobów zawierających azbest przewidziana do demontażu, odbioru, załadunku, transportu i zdeponowania na składowisku odpadów może kształtować się pomiędzy następującymi wielkościami dla każdego z Etapów:
Etap I- szacunkowa ilość ok 71,40 Mg
Etap II - ilość zależna od złożonych wniosków mieszkańców Miasta Płock.
Ostateczna ilość wyrobów azbestowo-cementowych, usuniętych w ramach umowy zależy od liczby wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości oraz środków przewidzianych na realizację zadania.
