Opublikowano 13 sierpnia 2021
„Kompleksowa usługa w zakresie unieszkodliwienie odpadów azbestowo-cementowych z terenu Miasta Płocka”.
Związek Gmin Regionu Płockiego na mocy Porozumienia zawartego z Gminą Miastem Płock w 2021 roku realizuje program pn. „Kompleksowa usługa w zakresie unieszkodliwienie odpadów azbestowo-cementowych z terenu Miasta Płocka”.
Wykonawca zadania
PHUP „EURO-GAZ” Sp. J., Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny
Termin realizacji umowy
14.05.2021r – 10.11.2021r.
Zakres umowy
-
Demontaż, odbiór, załadunek, transport, unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt azbestowo - cementowych z wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Miasta Płocka. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie pokryć dachowych z płyt azbestowo-cementowych ze wskazanych przez Zamawiającego obiektów budowlanych.
-
Odbiór, załadunek, transport, unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt azbestowo - cementowych z wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Miasta Płocka. Przez odbiór należy rozumieć usunięcie odpowiednio zabezpieczonych wyrobów i odpadów azbestowo-cementowych z posesji wskazanych przez Zamawiającego i przetransportowanie do instalacji unieszkodliwiającej te wyroby.